Szervizünk a javításokat lehetőség szerint a készülékek beérkezési sorrendjében végzi.
A garanciális javítási igény bejelentéséhez minden esetben kérjük a pontosan és hiánytalanul kitöltött garancialevelet, melynek a szakműhelyben történő beszerelést igazoló bejegyzéseket is tartalmaznia kell!
Fizetős javítások esetén, a hibás készülék átvételekor bruttó 12.700 Ft-os előlegszámlát állítunk ki, melynek kiegyenlítése után kezdődik a hibafeltárási-javítási folyamat. 2DIN méretű ún. DNX sorozatú készülékek esetén a javítási előleg összege bruttó 25.000 Ft. A megfizetett előleg a végleges javítási számla összegébe beleszámít.
Ha a javítási árajánlatunk alapján a javítás megrendelője nem kéri a készülék javítását, úgy a megfizetett előleg bevizsgálási díj gyanánt minket illet, nem fizetjük azt vissza.
Amennyiben a javításra hozzánk eljuttatott készülék a közölt hibáját tartós tesztünk során sem produkálja, a fenti bevizsgálási díjat ez esetben is felszámítjuk.
Abban az esetben, ha a hiba a későbbiekben újra jelentkezik és ezt szervizünk is tapasztalja, az előzőleg felszámított bevizsgálási díj a javítási költségből levonásra kerül.
A javítás befejeztével telefonon értesítjük Önt. Természetesen Önnek is lehetősége van érdeklődni a készülék állapotáról. Ezt a 06-29-200520 telefonszámon teheti meg. A gyors ügyintézés érdekében kérjük, hivatkozzon a munkalapon feltüntetett munkalap-számra (pl. ML2009/100).
A javítás végeztével a készüléket kizárólag a munkalap vásárlói példánya ellenében tudjuk kiadni! Ennek elvesztése esetén a készülékre felelősséget nem tudunk vállalni! Ha a javított berendezést az elkészülésről szóló értesítésünk időpontjától számított 1 naptári hónapon belül annak tulajdonosa nem szállítja el, napi 500,- Ft azaz ötszáz forint tárolási díjat számítunk fel a határidőt követő napokra. 6 naptári hónap tárolást követően szervizünk jogosulttá válik a készülék értékesítésére!!!
A javítás megrendelésével a fenti javítási feltételeket a megrendelő által elfogadottnak tekintjük!!!