Az alábbiakban ismertetett ügymenet az Automap Kereskedelmi Kft. által forgalomba hozott termékekre vonatkozik.
Autóhifi berendezések esetében a javítást megelőzően szükséges ki és beszerelést erősen javasolt szakműhelyben elvégezetni. Akár pl. hivatalos partnereinknél. A garancián túli javításokhoz is feltétlenül szükséges a hivatalos Szervizjegyzőkönyv, ennek hiányában a készüléket bevizsgálás és javítás nélkül a feladó költségére visszaküldjük!
A garancia időn túli meghibásodás esetén a következők szerint kell eljárni:
A hibás készüléket el kell juttatni az Automap Kft-hez. A szállítási költség a javítandó készülék tulajdonosát terheli!
A meghibásodás végleges tényét és természetét az Automap Kft. - mint erre egyedül jogosult - hivatalos szervizközpontja állapítja meg. A szervizközpont állásfoglalása alapján a következő lehetőségek merülnek fel:
A szerviz a hiba pontos feltárását követően konzultál a jegyzőkönyvben szereplő kapcsolattartó személlyel a javítás várható költségei kapcsán. Ha a készülék beküldője/tulajdonosa ennek ismeretében úgy dönt, hogy nem rendeli meg a javítást, akkor a készüléket utánvéttel visszaküldjük, a szállítás költségét valamint a bevizsgálás díját tartalmazó számlával.
Amennyiben a készülék beküldője/tulajdonosa a költségek ismeretében úgy dönt, hogy kéri a készülék javítását, akkor a megjavított készüléket utánvéttel visszaküldjük a javítás költségét tartalmazó számlával.
Reméljük, hogy a fenti ügymenet segítségével gyorsabb és egyszerűbb javítási procedúrát tudunk Partnerünkkel közösen megvalósítani, annak érdekében, hogy Ön minél gondtalanabbul élvezhesse Kenwood készülékét.